Reklamace
Odstoupení od kupní smlouvy
V oblasti dentální hygieny platí přísná hygienická pravidla a není možné zaručit bezpečnost hygieny u ROZBALENÝCH produktů. Produkty, které spotřebitel z obalu vyňal z hygienických důvodů není možné vrátit (Například právě zubní kartáčky).
Je možné vrátit nerozbalené kusy i nekompletní objednávku. (Například když koupíte set a po rozbalení jednoho kusu se rozhodnete pro vrácení, tak nám můžete vrátit nerozbalené kusy ze setu)
14 denní lhůta se počítá od data převzetí zásilky zákazníkem.
Jak postupovat při odstoupení od smlouvy?
- Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- Formulář nám zašlete na emailovou adresu info@nanosmile.cz nebo na poštovní adresu uvedenou ve formuláři.
- V tento moment je oznámení podáno a my víme, že k tomuto datu žádáte o odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů:
- Na adresu: Dr. Milady Horákové 1072/7, ParcelPoint Olomouc 779 00
- Na výdejní místo:
Balíkovna - 77947 - Olomouc ParcelPoint, Dr. Milady Horákové 1072/7, 77900, Olomouc
GLS - ParcelPoint Dr. M. Horákové 1072/7, 779 00 Olomouc
DPD - CZ35320 ParcelPoint, Dr. Milady Horákové 1072/7, Olomouc
- Zpětnou zásilkou přes reklamačního asistenta (lze pouze u Zásilkovny a PPL)
Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, vracejte v původním neporušeném obalu, zboží nesmí nést známky použití, musí by být nepoškozené. Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny na bankovní účet uvedený v zaslaném formuláři a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Byla-li snížena hodnota objednávky (vracíte pouze část zboží z objednávky) bude vám vrácena částka v poměrné části.
📎 Formulář pro odstoupení od smlouvy
Reklamace
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pokud se vyskytne jakýkoliv problém se s našimi produkty, můžete je reklamovat podle níže uvedených podmínek.
Jak postupovat při reklamaci?
- Zkontrolujte záruční dobu – Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od zakoupení kartáčku.
- Připravte si doklad o koupi nebo číslo objednávky – Pro rychlejší vyřízení reklamace předložte fakturu nebo jiný doklad o nákupu.
- Popište vadu – Stručně nám napište, jaký problém s kartáčkem řešíte. Připojte i fotografii, pokud je to možné.
- Reklamaci nám oznamte emailem na info@nanosmile.cz
- Vyčkejte na naši reakci – Navrhneme Vám variantu vyřešení reklamace, do té doby prosím vyčkejte a zboží nám prozatím nezasílejte.
Vyřízení reklamace
- Reklamaci vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od přijetí.
- Pokud bude vada uznána, nabídneme vám opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
- V případě zamítnutí reklamace vás budeme informovat o důvodech a možném dalším postupu.
Máte dotazy? Kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme!